16 and Pregnant

2010-08-25 - 13:55:31
Det var absolut omöjligt att sova i natt. Sista gången jag kollade på klockan så var den halv fyra nästan. Vaknade dessutom klockan sju i morse, inte mycket sömn här inte. Kommer somna ikväll i alla fall!

Vimsan har varit galen hela morgonen. Bara för att mamma inte är hemma nu så springer hon runt fötterna på mig i stället. Tog nyss på mig tjocksockar, för ibland anfaller hon och biter i fötterna. DET gör ont om mna inte har sockar!

Nu ser jag på 16 and Pregnant på MTV. Det är bara helt galet. Jag tycker synd om alla 15-16-åringar som är med. Dom verkar ha noll koll på vad dom ger sig in på. Just nu är det en liten diva som vill festa varenda kväll och låter sin mamma ta hand om ungen. Och killarna bara sticker, dom har tydligen inget ansvar.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Ja, alltså samma för mig.

Mycke tpga lärare som var riktigt otrevliga samt en tjej i min klass som hade problem -_-;

2010-08-25 @ 19:18:57
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0