Den Onda Dagen

2010-08-24 - 16:39:19
Nu har jag snart läst ut alla böckerna i serien Sagan om Isfolket! Det är så spännande i bland att man inte kan lägga ifrån sig boken. Även om jag redan har läst alla så är det lika spännande, jag kommer ju inte ihåg exakt allt som stod.
Har bara fyra böcker kvar nu och jag borde hinna klart innan skolan börjar. Helt perfekt!

Vad har jag gjort annars idag då? Inte är det mycket... Det kom hit en teliagubbe för att kolla varför nätet är så dåligt. Eftersom att vi har telefon, bredband och tv via bredband från telia så påverkas allt... I telefonerna så brusar det ganska mycket och nu dom senaste veckorna så är inte tv-signalen den bästa, inte heller internetet (tur att jag har eget). Teliagubben är den första som inte säger att det är fel på VÅRA grejor utan det är fel på telias kabel. Dom ska fixa det nån dag här framöver. Tjoho!

Snart är det kanske middag, fast jag är inte så hungrig. Har inte varit hungrig på hela dagen, vad är det här?! Säkert nån sjukdom på G...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0