Don´t Wake Me

2010-08-24 - 21:50:04
Nu har jag beställt hem Biologi A och aktiverat e-postadressen på umeå universitet. Ska också börja fundera på vad jag ska ha med mig till stan när jag nu halvt ska bo där. Plus vad jag behöver införskaffa... Typ en KALENDER. Jag har haft många, men dom har jag knappt rört. Nu är det på tiden att jag skaffar mig och som jag kommer att använda, för jag tror att det kommer behövas. Sen skulle ett ämnesblock vara toppen, slippa ha massa olika kollegieblock... I och för sig så är det ju bara två ämnen åt gången som jag läser, men det kan vara skönt ändå.

Gahaahh! Jag är grymt taggad inför kommande vecka!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tjusig blogg och lycka till med studierna i Umeå. :) (

2010-08-24 @ 21:52:29
URL: http://petralu.blogg.se/
Postat av: tessan

Använd kalender i mobilen så slipp du släpa på ytterligare en grej!

2010-08-24 @ 21:54:47
Postat av: Pelletindra

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:19:55
URL: http://pelletindra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0