En bra dag

2010-08-05 - 15:55:23
SOOOL! Det var så härligt att cykla hem idag. Förresten, sista timmarna på jobbet kommer att avverkas i morrn! Fyra timmar, sen är det slut. Det inte bara gillas, det älskas.
Mamma gjorde chokladsås idag, så till fika blev det glass med chokladsås, mums^^ Jag hade även med frysta hallon, kunde knappast bli bättre! Frysta hallon är bara mmmm, färska hallon också såklart haha!

Johan åkte hem för en timme sen, kanske han kommer tillbaka i morrn eller på lördag?


Jag har kommit på en supersmart idé också. En liten tur till Tallbergsbroarna ikväll! Skulle vara toppen. Broarna är ju rätt så fina, säkert bra offer för min kamera med. Vill ingen följa med mig dit ikväll så kanske jag tar det i morrn när jag cyklar hem från jobbet. Det blir ju bara en halvmil extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0