Justin Bieber

2010-08-27 - 22:51:37
Hahah jag döör av skratt!! Lyssnade på musik i godan ro, på musik som jag knappt har hört förr. Sen var det bara av ren slump som jag kollade vem det var som sjöng, när en låt spelades. Jag var ju helt inne på att det var en tjej, men ikket. Det var Justin Bieber! Ni vet, han som alla småtjejer är kär i. Men allvarligt, jag trodde det var en tjej som sjöng. Okej, han har väl inte kommit i målbrottet än men så tjejig röst?

Oj när jag kollade hur gammal han är så visade det sig att han är 16 år??! WTF? Han ser ut att vara 12...

Har i alla fall fått mig ett gott skratt ikväll (och raderar Justin Bieber från spellistan)!


Kommentarer
Postat av: jch

Vad händer i helgen?

2010-08-27 @ 23:55:32
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet, visst låter han som en tjej? Typ största delen av sidorna och bloggar jag läser så kan man komma till att människan/människorna gillar Justin Bieber xD Hahaha, gud vad han har tjejig röst fast han är 16 xD

2010-08-29 @ 16:14:30
URL: http://dysmeli.blogg.se/
Postat av: jessie

hallå, vad taskiga ni är! :@ är det här en blogg om "hot till justin bieber" eller? det är inte shysst att göra en hat-blogg om honom!. vad är det ni inte fattar?! tänk om han hade sett det här (om det var på engelska alltså) han hade blivit jätte ledsen och kanske slutat som sångare! det hade ju varit hemskt :(! fan vad jag hatar sånna människor som bara tänker på sej själva! :@ jävla själv- tänkare ni är era idioter! fan för er! :@

2011-08-06 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0