Nolia

2010-08-10 - 20:26:18
Klev upp klockan åtta i morse och vid halv nio satt jag i bilen påväg mot Piteå. Tacka vet jag böcker... Läste större delen av färden dit upp. Men Nolia var kul. Gick runt och kikade på massa saker. Fick dock inget med mig hem, lika bra det!!
Hemvägen var kortare, kan bro på att jag sov typ hela vägen. Hade fått ont i huvudet sista timmarna i Pite. Men det var skönt att sova lite.

Nu är det väntan på mat som gäller. Sen film? Hoppas det, orkar inte så mycket mer. Möjligtvis en promenad också senare i kväll. Skulle faktiskt inte sitta fel med det!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle ha åkt på den mässan om nån annan i min familj skulle kommit med. Tråkigt att åka med mormor och morfar :/ Kanske vi syns nåt år där isf ^^

2010-08-11 @ 10:25:36
URL: http://dysmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0