Spiderpig, spiderpig...

2010-08-06 - 17:44:12
Ahh! Har precis sett på The Simpsons och Family Guy! Älska!
Dom är helt sjuka, så roliga. Jag har till och med fått brorsan att tycka dom är bra också. Det säger väl allt?

Ikväll blir det spännande. Pappa ska köra vår gammla traktor till Näsland och Emil, Johan och jag ska åka på höskrindan! Jag är supertaggad! Kan vara så att jag är allmänt glad idag också.
Det är traktorutställning i Näsland i morrn, så vi ska bildra med en gammal goding också. Vi kan ju inte vara sämre än alla andra, right?
Nä nu är det väl snart mat skulle jag tro, bäst att väcka upp sjusovaren!

Kommentarer
Postat av: fridolina

Yey, så himla kul. Den jag har är nummer fyra :) Skulle ju kunna låna typ de tio första eller nåt, om det är okej.

2010-08-06 @ 22:29:21
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Bilalruth

Thanks, keep up the good work.

2011-02-22 @ 13:05:19
URL: http://bilalruth.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0