Skor i all ära

2010-08-28 - 09:49:45
Jag gillar skor! Inte så att jag har 50 par och 30 som jag inte använder, men skor är ju liksom ett måste? Har suttit och kollat på skor nu ett tag och hitta några som är mmm! Jag har ju skor så jag klarar hösten egentligen, men det är väl inget fel att titta? Jag har ju mina favoriter, dom svarta så kallade "fjortisskorna" (...) och mina svart/gul-rutiga. Men jag blir nog ganska blöt om fötterna om det skulle hittas på att börja regna, vilket det garanterat kommer att göra.
Nog om det, här kommer några fina saker i alla fall. Klicka på bilderna för att komma till länken. Inga av skorna är ens liknande av vad jag nånsin har haft, men lite variation har väl ingen dött av..?



Och så klart drömskorna <3 :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0