Beautiful Blogger

2010-08-30 - 18:03:02
Jag har fått en award av min kära kusin Annah!


Med detta award så följer vissa förpliktelser:
♦ kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
♦ tacka och länka till den som nominerade dig
♦ nominera sju andra bloggare och länka till dem
♦ berätta sju intressanta saker om dig själv

  1. Som vanligt så ska jag dra upp min rädsla för sifoner, ni vet avloppsbrunnar i duschen...
  2. Jag tycker att Bruce Springsteen är bäst i alla lägen, det är nog inte många som vet.
  3. Jag är jättevelig... Vill helst att nån annan ska bestämma. Det blir bäst så!
  4. Jag tävlar i luftgevärsskytte. Ska jag skryta och säga att jag är hyffsat duktig också?
  5. Jag har väldigt mycket kvar av barnasinnet!! Vem gillar inte att gunga tex??
  6. Jag äger inget rosa klädesplagg, har nog aldrig gjort det och kommer aldrig göra det heller.
  7. Jag är en vandrande busstidtabell... Jag har alltså lätt för att lära mig tidtabellen, för många bussar.
Det får räcka med sex stycken nominerade...
Linda
Magdalena
Frida
Jennifer
Mimmi
Emma

Kommentarer
Postat av: fridolina

Får försöka göra det där sen ;)

2010-08-30 @ 18:31:12
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej emma jag kan inte klistra in den på min sida har försökt men de går inte =(

2010-08-30 @ 20:55:18
Postat av: maggan

hej emma jag kan inte klistra in den på min sida har försökt men de går inte =(

2010-08-30 @ 20:55:33
Postat av: Emma

Åh tack :D Det betyder då mycket för mig ;) Ha det bäst Emma :)

2010-09-04 @ 11:19:23
URL: http://dysmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0