Kludd och ösregn

2010-08-31 - 21:08:57
Första "riktiga" dagen är nu bortgjord. Matte i tre timmar sen biologi i tre timmar. Det värsta var ju att biologin skulle vara i Östra paviljongen... Visste inte vars det var, visste bara att det var en bra bit på sidan!!
Ringde till slut min kusin Tessan som fick förklara... Hela min lunchrast gick åt för att söka efter den där paviljongen, som till slut visade sig ligga typ på Ålidhem och långt från allt andra. Där satt jag sen i tre timmar, utan rast (och på osköna storlar...), och lyssnade på en introduktion av biologi A. Jag höll faktiskt på att somna några gånger, plus att jag var jättehungrig... Men om man ritar och kluddar så håller man sig vaken OCH lyssnar bättre, så den teorin körde jag på.
Sen gick jag från Ålidhem Centrum ner till stan (lååååångt, orkade inte vänta på bussen som aldrig kom.) i ösregn... Jag blev 450 kr fattigare pga. en biologibok... Vem har sagt att kurslitteratur är billigt..? Efter det gick jag till Haga, fortfarande i ösregn. Dagens motion räcker alltså för en hel vecka haha!

Här är dagens kludd:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0