GTA

2010-12-09 - 12:16:12
Senare idag så bär det av hemåt. Klockan fyra går bussen så då ska jag vara packad och klar och hunnit ta mig till busstationen.
Just nu väntar jag på att filluren som ligger och sover på soffan ska vakna så att jag vågar spela lite tv-spel. Vill ju inte väcka han... Det pågår ett 4 dygns-lan här nere i källaren och nu är det en som vilar upp sig. Jag tycker dock att han har vilat klart... haha!

Och angående tv-spelet så blev jag lite fast i gårkväll (natt). Jag ville spela lite need for speed, eftersom att jag tycker det är roligt att köra bil, men självklart så funkade inte det. I stället tyckte Johan att jag kunde få spela lite gta (?) och det tog typ tre minuter, sen var jag fast. Jag nästan känner hur det kliar i fingrarna efter att få spela lite, men då var det ju sömntutan då.
Hoppas han vaknar snart ;)

http://api.ning.com/files/vvHEZw33BGo-sIwAFh7Ej32lYFSaWgIJkDWiQCbKH*E_/Splendid_GTA4.1.jpg

Kommentarer
Postat av: anton

vad är det för spel vad heter det vilket ps2 eller vidare?

2011-06-15 @ 19:21:12
Postat av: emanuel

2011-06-28 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0