Jag har genomlidit kvällen!

2010-12-06 - 22:40:08
Hela kvällen har jag suttit och gjort allt möjligt som man kan göra med en dator. Jag har med andra ord haft ganska tråkigt.

Som synes kanske så har jag ändrat design (igen) här. Jag kan aldrig bestämma mig, men eftersom att jag gillar svart/vitt/grått (även när det gäller bilder, men det blir såklart inte bara svartvita bilder som kommer upp här) så är det dom färgerna som får användas här. Jag har försökt med lite färgglatt, men nää det känns inte rätt. Jag ska hålla mig till dom tråkiga färgerna, så är det bara.

Jag har även hunnit se en film. Kommisarie Späck. Hur klockren var inte den filmen?? Jag skrattade så att tårarna rann (nästan...). "En seriesjälvmördare".

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Kommisarie Späck"

Haha, jag skrattar bara jag ser titeln på filmen. Den är hur bra som helst! Fast efter jag sett den filmen gick det inte riktigt att se Beck man tog det hela inte riktigt seriöst.. Men denna film får många ++++ Skrattade när jäg såg den på bio så jag fick ont i magen!

2010-12-06 @ 23:47:58
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0