Testet 2010

2010-12-03 - 16:52:28
Året 2010 är snart slut. Dags att göra testet 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Studenten, började på universitetet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja
4. Dog någon som stod dig nära? - Nä.
5. Vilka länder besökte du? - Finland och Italien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Inget som jag kan komma på nu.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Inget speciellt datum från 2010 tror jag.
8. Vad var din största framgång 2010? - Började på basåret!
9. Största misstaget? - Inga misstag i år!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nä, lite förkyld nån gång bara.
11. Bästa köpet? - Inga nämnvärda köp iår.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Skolböcker...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Johan.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Vet inte, jag lägger inte sånt på minnet.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Pluggat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Ingenting eller allting.
18. Hur tillbringar du nyår? - Med släkten i Lillvännäs?
19. Blev du kär i år? - Blev och blev, var.
20. Favoritprogram på TV? - Sporten haha.
21. Bästa boken du läste? - Svart Hav av Pär Fontander.
22. Största musikaliska upptäckten? - Hmm.
23. Något du önskade dig och fick? - Jag fick mig ju en kamera på studenten!
24. Något du önskade dig men inte fick? - Jag vet inte faktiskt.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Satt och lysnade på en av biologolärarna.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Nää tror inte det.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Coool
28. Vad fick dig att må bra? - Johan
29. Vem saknade du? - Alla som inte finns här mer.
30. De bästa nya människorna du träffade år 2010? - Vet inte ens om jag har träffat några nya människor i år haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0