1 dag kvar

2010-07-15 - 12:17:06
Snart helg, en dag kvar. Vi åker i morrn till Åsele också. Det lär nog vara mycket fart där. Förutom att jag ska vara med Johan, kusiner och Sandra (om hon kommer) så har jag nu sju personer till som vill att jag ska höra av mig när jag är där. Jag kommer garanterat inte ha tråkigt en enda sekund i helgen.

Vimsan bråkade med "Bävern" (Johan döpte den guldfärgade katten...) i natt igen. Förstår inte vad den andra katten har här att göra, stackarn kan ju inte ha nått hem. Det är vad vi tror i alla fall, eftersom att hon är här nästan varje dag och bråkar och det är ingen granne som har en sån katt heller. Stackars katt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0