Emma!

2010-07-23 - 11:47:31
Det är faktiskt min "riktiga" namnsdag idag, ville bara påminna ;)

Jag och blommor är ingen bra kombination... Jag stod i idag och funderade över en blomma, om det var en riktig eller en plast. Efter typ tio minuter så kom jag fram till att det var en riktig, den hade ju ett brunt bald. Men likt förbannat så var den av plast! Jag har aldrig varit nåt fan av blommor. När jag var mindre så hade jag en kaktussamling (som mest hade jag 44 st), men dom dog... av törst! Jag ska helt enkelt inte ha blommor. Plastblommor kan funka, men jag skulle nog lyckas ta död på dom också!


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

min namnsdag också! grattis till oss=)

2010-07-23 @ 11:52:03
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0