Filmmys

2010-07-25 - 16:16:12
En regnig dag. Man har all rätt att ligga kvar i sängen och se en film, eller två. Eller varför inte läsa en bok?
Nä det blir nog film för min del, The Day After Tomorrow. Det är en av mina favoritfilmer, helt klart. Sen tänkte jag se The Perfect Storm också. Passar till vädret, eller hur?

Vidare så har min mobil fått fnatt. Det går inte att ladda den längre. Blir det inte "Avbryten laddning" så blir det nått annat fel. Just nu så sitter jag och håller i mobilen och laddaren, det är nog lite glappt... Men ändå så avbryts laddningen ungefär varannan minut! Irriterande.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du kan ju köpa min ;-)

2010-07-26 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0