Mat och funderationer

2010-07-19 - 11:43:03
Just hemkommen från jobbet så nu är det dags att göra sig nått att äta! Är hungrig som en varg, en liten. Det är kanonbra väder också så det blir nog att ta med maten ut och läsa en bok i solen.

Jag måste ju börja fundera över vad som händer i höst också. Det lär ju bli en flytt för min del. Byta ut skoglivet här i Agnäs till stadsliv i Umeå, det lär nästan lite dramatiskt!

Sen har jag tänkt på en sak. Alla dessa frågestunder i bloggar. Det är många som har sånt och sen skriver runt till massa folk att dom ska ställa frågor. Varför ska jag ställa en fråga till en person som jag inte har den blekaste vem hon/han är? Det går väl ut på att dom som läser bloggen ska ställa frågor, inte att ha hur många frågor som helst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0