Mätt och belåten

2010-07-08 - 19:17:51
Det blev våfflor till middag, inte illa måste jag säga.
Har ganska nyss kommit hem från stan också, inte ens en timme sen.
Johan mötte upp mig vid ett och sen åt vi mjukglass. Sen gick vi hem till han och jag halvsov nog hela tiden jag var där. Var så äckligt trött... Har inte sovit så mycket den här veckan, max fyra timmar/natt. Somnade ju på bussen hem också, är evigt tacksam att jag han vakna när vi kom till Bjurholm annars hade jag hamnat i Vilhelmina och hur kul är det?

Ska på typ en arbetsintervju i morrn på Peppen i Nyåker (därav att jag åkte hem ikväll). Ska vara där kl åtta, så ikväll MÅSTE jag somna nån gång. Kan ju inte sitta och gäspa där ju.
Hoppas att jag får dom där fyra veckorna där, behöver verkligen pengar. Dock så behöver jag dom nu, egentligen, men jag lär väl få dom i slutet av augusti eller september.

BTW 1, jag följde inte med ut till Biltema. Får följa med i morrn när familjen ska dit i morrn (tydligen), sen måste vi införskaffa nått till födelsedagsbarnet!
BTW 2, hur stor är sannolikheten att man träffar en männsika fyra gånger på en vecka, när  man tidigare aldrig sett personen på ungefär ett år??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0