Två dagar kvar!!

2010-07-14 - 13:01:52
När jag kom hem idag, var mina stackars ben som spaghetti och låren var helt stumma. Så går det efter en cykeltur, mest uppförs... Det enda som fick mig att fortsätta trampa på slutet var tjurskallen!
Komms det ihåg min plan som jag hade i söndags? Om jag somnade sent på kvällen och klev upp tidigt dagen efter så borde jag vara trött på kvällen igen? Kan meddela att den planen har ingen verkan. Jag sover tre timmar, men kan ändå vakna 05.30 utan några som helst problem. Är bara lite småtrött mitt på dagen när jag kommer hem men sen går det över... Behöver man inte sova nu heller eller vad?

Nu måste jag i alla fall snart börja packa lite grejer som ska med i helgen till Åsele och Ååååsele marknad! Tessan får ta mina grejer i morrn när hon far så slipper jag ta med mig allt på bussen på fredag. Jag längtar! Åsele marknad är verkligen årets höjdpunkt. Man får träffa massa folk från Norrlands alla hörn och alla har kul (förhoppningsvis).
Det blir att sova i tält där, det hör som till. Tälta på en gräsplätt på Fågelstigen, gör man inte det så är det inte på riktigt. Lillasyster ska spela på Trillen också, det måste ses! Dom är ju ganska grymma faktiskt. Annars blir det nog bara att gå runt där på kvällarna och träffa nytt folk, brukar funka det med. Nä jag är riktigt taggad till fredag, packa klart är det som gäller nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0