Hem ljuva hem

2010-07-18 - 23:54:11
Hemkommen från Åsele. En riktigt kul helg, även fast min gröna stol blev stulen... Just nu är jag bara så trött och sliten så jag vet inte vad... Men det är sånt som man får räkna med.
Det var bra väder hela helgen, lite regn på natten mot söndagen bara.
På fredagen var det bara att traska ner till Trillen och lyssna på Lillasyster, det var bara synd att ljudet var så dåligt. Det blev lite bad på lördagen, det behövdes verkligen. Det var så skönt i vattnet, att få svalka av sig lite. Sen på kvällen blev det ett besök på öltältet och lyssna på Riff Raff Ruff, dom bästa av dom bästa! Fast det blev lite varmt där hehe.

I dag har bara varit en latemansdag. Ville verkligen inte kliva upp i morse, det var rent hemskt. Var så trött och ville egentligen bara hem. Men jag undrar om jag inte har varit så varenda söndag i Åsele? Och i morrn ska jag jobba igen. Ingen vila här inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0