Varmt och jäkligt

2010-07-21 - 11:39:57
Har tagit mig hem ännu en gång från pepparkaksfabriken. Det är riktigt varmt att cykla, men det känns skönt när man vet att man anstränger sig lite. Fast idag gick det inte så bra, cyklade över min vattenflaska så den gick sönder!! Tur att det bara var en coca-colaflaska haha.

Jag hittade en termometer idag inne på peppen. I det svalaste rummet så var det "bara" 27 grader. Jag går om kring och fryser så fort jag är där, det är så kallt. Nä, det är äckligt varmt där. Tur att jag inte är där mer än fyra timmar varje dag. Dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Gustavsophie

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-09-20 @ 12:21:28
URL: http://gustavsophie.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0