22.44

2010-11-13 - 22:44:01
Hemma från Tessan nu. Har varit det ett tag nu i och för sig. Jag funderar på om jag ska gå och sova nu eller sen? Jag är egentligen inte trött men jag kan ju alltid läsa klart min bok (som ska lämnas åter den 17:e...). Men jag kände mig inte så sugen på att läsa heller. Ser ni vilket problem jag har?!

Sak samma. Jag hittade mina rödrandiga strumpbyxor ikväll! Jag gillar dom starkt, men jag har bara använt dom
två gånger... Anleding? Jag tycker inte att nått passar att ha till. Nu ikväll drog jag bara på mig nått, det fick duga. Jag har nästan inga färgglada kläder, bara svart, vit, svart, vit, svart, grå. Och en gul huvtröja.
När vi var i Italien i våras så sa jag till en kompis att jag skulle ha mer färgglada kläder. Jag har inte lyckats så jättebra haha!


Nä, nu sitter jag ju här och gäspar. Jag ska nog krypa ner i sängen och läsa boken i alla fall. Det finns liks inget bra att se på tv:n. Mamma och pappa ser på nått dåligt program. Inte bra för fem öre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0