Coolasås

2010-11-06 - 11:37:37
Vad händer idag då? Det är ju ändå lördag! Jooo, senare i eftermiddag så ska jag till Linda! Linda, Anki och jag ska försöka hålla oss vaken enda fram till sent på natten med hjälp av lite god mat, surr, alkoholhaltiga drycker och efter nio nån gång ska vi dra oss upp mot Wärdshuset (förhoppningsvis så är det lite fart där).

Nu ska jag byta sängkläder så att jag bara kan gå och lägga mig när jag kommer hem. Är det bara jag som tycker att det är extra mysigt att krypa ner bland täcken och kuddar när det är rens sängkläder som luktar gudomligt? Nä, trodde väl det.

P.S. Fråga inte om rubriken, jag vet inte själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0