Datorproblem

2010-11-05 - 11:48:00
Jag hatar min dator.
Jag kan inte ta hem den senaste versionen av msn och det resulterar i att jag bara kan ha version 7.0. En gammgamm version alltså. Inte helt smidigt, men vad gör man... Jag är ingen flitig användare av msn men ibland så. Sen är det ju det här med offline-meddelanden. Jag kan inte se dom på min dator, och jag kan heller inte skicka meddelanden till nån är offline. Men när jag loggar in från en annan dator (med en nyare version...), då kommer alla offline-meddelanden upp. Typ 30 stycken... Jättehärligt... not. Man blir alltid lika glad över att sitta i 10 minuter för att klicka bort allt.
Sen är det mitt fina tangentbord. Jag har tidigare skrivit att Å och Ä inte alltid var på topp. Nu fungerar dom tangenterna. Nu är det S i stället som knappt fungerar. Jag får gnugga igenom hela tangenten för att den ska fungera. Det är inte alltid som man kommer ihåg det så då kanske det ser lite roligt ut...

Det här är ett riktigt I-landsproblem, jag vet, men jag ville bara att ni skulle veta så att ni kan tycka synd om mig. Lite i alla fall?

Kommentarer
Postat av: Edvardastrid

Excellent site.

2011-02-16 @ 16:15:45
URL: http://edvardastrid.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0