Fysik

2010-11-08 - 13:49:56
Har haft första Fysik-lektionen idag. Jag tror att det kan bli en rolig och spännande kurs. Har alltid gillat fysik så varför skulle det bli ändring på det nu?
Dock så är det dyrt... Jag har varit på Bokia och köpt fysikboken, 450 kr. Tur att Johan har formelsamlingen, annars hade jag blivit ännu fattigare! Jag var tvungen att kolla vad dom andra böckerna, som jag ska ha senare, kostar och jisses! När jag har gått klart det här basåret, kommer jag att ha köpt böcker för 3540kr!! Tänk så mycket kul jag kunde ha gjort för dom pengarna, om jag hade gått natur på gymnasiet i stället... Haha jaa, ibland gör man dumma drag här i livet.

Kommentarer
Postat av: Konradragna

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 16:54:45
URL: http://konradragna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0