God Morgon!

2010-11-09 - 06:48:55
Jag har varit vaken sen halv fem!! Jag var hur pigg som helst när jag vaknade, även fast jag har vaknat minst två gånger varje timme under natten. Det var bara för att Johan skulle upp som jag var pigg o glad, annars hade jag nog legat kvar till klockan sju, minst. Det känns lite annorlunda, vad ska jag göra? Normalt så har jag klivit upp en halvtimme innan jag måste kila iväg till universitetet. Nu har jag drygt en timme kvar och jag har redan hunnit duscha och klä på mig. Jag ska nog snart gå in och äta frukost. Rätt så skönt att ha tid på sig, jag är tillbaka i gamla goda tider!
Förut, på gymnasiet, så klev jag upp 1.5 timme innan bussen gick. Jag kunde sitta och äta frukost i 30 minuter, hur skönt är inte det??

Just nu är det såndär reklamtv på 6:an, inte så mycket att se men det är den kanalen som är på i alla fall. Jag ser på det där varje morgon, samma reklamer, samma tider. Jag börjar kunna det där utan till nu.

Justja, dagen då? Först fysik, sen matte på eftermiddagen. Idag kryddas dagen lite extra för jag ska äta lunch med kusin Tessan, Sara och Madde. Jag kommer nog att överleva den här dagen också, som det ser ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0