Hur har kvällen varit då?

2010-11-21 - 03:43:44
Ska sova nu!! Det har blivit mycket bilåkande hit och dit idag. Först hem (vi körde umeå-vännäs-gräsmyr- hörnsjö-hem), sen till stan, snurra runt på stan, vännäs, snurra runt där, tillbaka till stan och nu är jag här.

Förresten så körde vi lite fel när vi va i gräsmyr, så turen hem tog bara 2.5 timme... Pizzakväll i bagarstugan var trevlig och som vanligt god pizza. Bowlingen var jättekul också.
Jag kom två alla gånger... Adam var för duktig haha. Men jag var också duktig med tanke på att det är minst sex år sen jag bowlade sist... Men sammanfattningsvis så har kvällen varit super!

Grötigt att läsa? Jag är astrött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0