Lördag idag

2010-11-13 - 11:31:34
Så mysigt med snö. Det faller små, små snöflingor nu. Vem kan inte tycka att det är härligt med vinter och snö?

Vi var en sväng till Bjurholm igårkväll. Alla småpojkar var ute och sladdade med sina epor. Haha det ser så kul ut när dom kommer där och har noll kontroll (vissa kanske har kontroll, men inte alla).
Det var ju glashalt på vägarna. Jag fattar inte varför det inte blir sandat i lilla Bjur.

Idag ska jag bara ta det lungt. Så fort jag kommer hem så blir jag trött. Det är nog den lilla stressen som man får i stan, som släpper. Då kommer all trötthet i stället.


Kommentarer
Postat av: MYMiC

haha ja :) vad gör dudå?

2010-11-13 @ 12:45:36
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0