Sommaren ligger på hyllan nu

2010-11-23 - 14:57:32
Som jag tidigare skrivit så har jag suttit och rensat bort massa bilder från datorn. Gick ju då självklart igenom bilder från i sommras också. Såg då att jag har nog haft en rätt så bra sommar ändå. Jag ska absolut inte klaga.
Men nu är det dags att lägga sommaren på hyllan och invänta mer snö så att det går att köra skoter och åka slalom. Hur taggat är inte det?!

Jag har slutat nu för dagen så nu ska jag pallra mig ner till Haga. Snart är den här veckan slut också.

Här är några av bilderna från min sommar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Appropå slalom... Jag ska lära mig åka snowboard i vinter (jag som inte ens kan åka slalom). HAHA

2010-11-23 @ 15:29:32
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0