Unspoken Words

2010-11-03 - 15:25:17
Jag är deprimerad just nu... Nä men mattetentan gick inte alls bra och man måste ha mycket mer än 50% rätt för att bli godkänd. Inte som på gymnasiet när man bara behövde ha typ 20% rätt. Det känns så jäkla surt. Nu hatar jag mig själv för att jag gick omvårdnad och inte natur. Är det nån som kan komma och trösta mig?
Dessutom så slutar inte den här veckan som jag trodde. Jag börjar matte D på fredag... Jag som trodde att jag skulle få åka hem ikväll eller i morrn. Nu är jag alltså ledig i morrn och på fredag så har jag matte hela dagen. Jag är inte alls nöjd.

Jag har hunnit vara ner på stan en snabbis för att kolla om jag hittade Fysik A-boken. Men ikket. Den är då svindyr i alla fall kan jag gissa. Jag tröstade mig med att köpa nya strumpbyxor på H&M. Dålig tröst dock, kan jag säga.

Usch vad tråkigt inlägget blev, men mitt liv är tråkigt just nu. Finns inget mer att säga, det bara är så.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Vad ska du läsa för program efter basåret?

2010-11-03 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0