Bär något lila den 27/10 för att säga en självklarhet.

2010-10-26 - 22:41:17
I morrn är det den 27 oktober och då ska man bära nått lila, för att säga en självklarhet.

Onsdag 27 oktober vill jag uppmana alla - oavsett sexuell läggning, ursprung, kön och ålder - att bära något lila. Gör du det säger du "it gets better" till alla HBT-ungdomar (och vuxna) i Sverige som ännu inte har mod att vara öppna.

Det räcker med en näsduk synligt virad om handleden, ett halsband eller en mössa. Det viktiga är att det syns.
Länk

Jag äger inget lila klädesplagg. Ingenting som är lila faktiskt. Konstigt eftersom att jag tycker att svart och lila är en fin kombo... Men jag tror att jag har en lila hårsnodd, som jag köppte nyss! Jag får köra på en hårsnodd i morrn helt enkelt.

Bär något lila den 27 oktober för att säga något självklart


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag har lila nagellack! :D

2010-10-27 @ 12:03:37
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0