Förkylning är *jippi*...

2010-10-04 - 11:58:36
Igår kväll slog jag rekord. Jag blev förkyld på ungefär fyra minuter. Snuvig, ont i halsen och huvudvärk. Och i morse vaknade jag med världens huvudvärk... Den försvinner inte heller.
Jag skulle kunna göra vad som helst för att få ligga kvar i sängen och sova men det går inte. Det är ett grupparbete idag på biologin som man måste vara med på. Dessutom ska vi vara ute i snålblåsten och kylan. Jag kommer må toppen i morrn..!

Det är nästan så att jag hoppas på att dom ser hur eländig jag är och skickar hem mig... Vore lika bra, för jag kommer nog inte vara mycket till hjälp idag. Vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0