Jag ser det snöar!

2010-10-14 - 11:19:31
Måste berätta att det snöar! Det är rena rama snöstormen utanför fönstret just nu. Och här sitter jag med matteboken i högsta hugg och försöker koncentrera mig på dom små talen som står, men det är inte lätt. Det lockar så otroligt mycket att gå och ställa sig i fönstret och bara titta.

Jag kom dessutom på en hemsk sak. Jag har mer matte nu under en vecka än under ETT år på gymnasiet. Vaa??! Det är inte klokt hur lite mattetimmar som var utlagt på schemat! Okej, jag gick ju omvårdnad så det kan ju ha sina förklaringar där...

Jag har blivit rätt så sugen på att fara och simma så i helgen ska jag hämta mina badkläder. Förhoppningsvis så blir första simturen på söndag. Det är ju inte heller så långt till simhallen, tvärs över gatan nästan bara. Nära och bra. Jag kanske ska skaffa årskort där, det vore ju toppen! Men då måste jag först skaffa mig ett CSN-kort... Jag har inte fått nått för i år så jag måste beställa ett. Kasst! Det tar 2-3 veckor att få ett nytt. Skit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0