©

2010-10-16 - 14:41:39
Funderar på om jag ska gå och simma lite nu, jag som har längtat hela veckan. Men det är som att det tar emot lite nu, det är ett helt nytt ställe och så förvirrad som jag kan bli så kommer jag väl att gå vilse där inne... Eller nått liknande. Kanske ska vänta till i morrn och be Johan följa med? Skulle tippa på att det blir så haha. Dessutom så stänger dom om en timme, lite lönt att traska iväg nu då...

Förresten, igår fick jag ett halsband av kusin Linda. Tackar så mycket! En bild på halsbandet kommer här, även bilder på halsbandet jag fick av Johan (hjärtat).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halsband är så fina. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 19:36:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0