Woho

2010-10-03 - 16:16:46
Har varit ute och gått typ hela dagen. Det är lite blåsigt ute men annars är det superhärligt väder! Fast det var lite jobbigt den sista timmen att gå. Min höft har trasat sönder helt och hållet, nästan. Den är inte bra i alla fall.

Borde egentligen plugga lite idag men jag har ingen ork just nu... Men det är bestämt att jag ska plugga 19.30 i morrn, så det kommer jag inte undan.
Usch... Helgen är snart slut också. Jag hade inte haft nått emot om helgen hade varit i nån dag till... Känns som att det skulle varit skönt med ledighet i en dag till. Men nejdå, här ska pluggas.

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv; Ja visst är han ;D

2010-10-04 @ 06:41:39
URL: http://ionas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0