Ännu en värd skoldag

2010-09-24 - 10:03:33
En väldigt kort dag på universitetet idag. En halvtimme. Vi fick tillbaka matteprovet och resultatet ska inte nämnas här, det räcker att säga att jag är nöjd.

Nu sitter jag på sängen och borde egentligen ta itu med mina saker, alltså packa ner allt i min väska. Men istället så ser jag på tv, på Barnkanalen! Det är lite småkul faktiskt.
Måste nog ner på stan också, innan jag ska åka med Linda hem. Har jag tur så kan pappa komma och köra mig ner på stan (blev lite lat). Måste till optikern (igen) och säga att den nya linsen är bra. Jag vet att jag kan ringa dit, men jag hatar att prata i telefon. Jag har en liten skräck för telefonprat haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0