Grått

2010-09-12 - 22:38:32
Har faktiskt inte gjort nått idag. Gick ut på en liten promenad, men det är också det enda. Har mest sett på tv. Värt liv... Jag har i och för sig lekt lite med designen här också, i brist på annat. Tryck F5 om det inte är nån skillnad. Jag är ju en sån som gillar tråkiga färger som svart, vit, grå osv. Så ni får ha förståelse för om det är lite färglöst ;)

I morrn är det åter till plugget, biologi hela dagen. Inte så jättetaggat med föreläsning i tre timmar och sen tre timmar till, men vad gör man?
Däremot så är vi "lediga" (vi ska läsa hemma) på tisdag så då kan jag åka hem till Agnäs, längtar. På onsdag är ledigt på riktigt så jag åker tillbaka till stan på onsdagskvällen.

Nä, jag ska kanske ta och se nån film och sen sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0