Kvällens aktiviteter

2010-09-14 - 22:42:00

Hälsade på hos Tessan ikväll och hennes nya kisse Sixten. Så söt! Hade inte kameran med mig så kan inte visa nån bild, men det kommer senare förhoppningsvis!

Har även hunnit med att kolla lite på matten. Ska jag vara helt ärlig så är jag inte ens i närheten av att vara lite taggad på provet som är nästa vecka... I och för sig så är det ju frivillig, men jag kan inte se nån anledning till att inte göra provet. Det blir att plugga i helgen som en liten galning.
Ska strax krypa ner i sängen och se på film, Veronica Mars. En superbra serie! Dessutom så har jag alla tre säsongerna *stolt*. Det finns en fjärde också, men inte här i Sverige. Dåligt.

Jag tycker det är är synd att min dator är så liten. Det går inte att ha spel på den för den är en anningen för seg och vars ska jag trycka in cd:n..? Jag älskar The Sims-spelen. Jag gillar att bygga hus, det är grymt kul. Jag vet att det är lite "what?-varning" men det skiter jag i. Det är ändå kul att bygga hus. Eller RollerCoaster, bygga nöjesparker. Nejdå jag gillar inte att (typ) designa, inte alls.
Men det är alltså synd att jag inte kan göra allt det där på min dator...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0