Love the Way You Lie

2010-09-02 - 19:59:10
Har pluggat matte nu, har nog fattat galoppen nu. Har även hunnit äta middag, grillad kyckling och ris. Inte illa fakiskt.
Ja vad mera då? Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Top List på spotify. Två låtar är bäst, Love the way you lie och Not afraid med Eminem. Dom är helt klart värda att lyssna på, så ge dom två låtarna ett försök!

Jag har lite smått tråkigt nu, kanske ska ge mig ut på en promenad runt halva stan?
Nä förresten, promenaden får vänta ungefär en timme till. Då ska jag ge mig ut med kameran tror jag!



Kommentarer
Postat av: Anna

sv: alrigght :) vet inte än, ta det lugnt tills på söndag då det är träningar hela dagen :)

2010-09-03 @ 00:21:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0