Matematik 4000 C

2010-09-20 - 19:04:27
Matteplugg hela kvällen. Inte så jättetaggat men det måste göras. Ungefär som med städning. Fast i städning får man i och för sig inte betyg....

Hela dagen har det varit biologi också, lyssnade på genetik. På eftermiddagen gjorde vi en lab. Vi skulle titta på celldelning. Riktigt kul faktisk, speciellt när man kan diskutera på roliga personer.
I morrn ska vi börja med ett grupparbete, kan bli spännande. Hoppas på att jag får vara i en bra grupp...

Nä, åter till matteboken.


Kommentarer
Postat av: Petter

När jag tog studenten svor jag att aldrig mera röra i matematikböcker utan bara koncentrera mig på musik. Det fungerade bra, tills jag insåg att musikteori är 50% matematik. Jävla värld!

2010-09-21 @ 00:46:07
URL: http://pettersandstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0