Mercedes-Benz

2010-09-10 - 23:20:18
Vad har hänt dom senaste tolv timmarna då? Jo, allt kretsar kring mercan just nu. Jag följde med på en åktur på eftermiddagen, piiiinsamt... Haha nä men mercan är inte allt för diskret. Tänk om den hade varit Johans "riktiga" bil... Har även hunnit med en storstädning av bilen. Dammsugning av allt. Att det kan vara så mycket skit i en sån liten bil. Nu på kvällen var det jag som fick äran att ratta bilen, på en stor vändplan ute i skogen faktiskt så ni kan vara lugna. Blev ganska mycket sladd! Kul kul!
Om nån timme ska vi ut med Dodgen och kolla läget i stan, kanske hittar nått spännande?

Några bilder från idag när jag satt och väntade i mercan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt tänkt på de men igår hann jag inte höra av mig för hade fullt upp ändå. Men nästa gång hör jag av mig! Hoppas pluggandet går bra! :)

2010-09-11 @ 14:56:39
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0