Snart är det godnatt med min vante...

2010-09-21 - 23:07:53
Som rubriken lyder så är min vante trasig... Var ute och gick en liten sväng nyss, då jag fastnade på nått konstigt sätt med vanten i dragkedjan på jackan. Fast jag märkte inte det så jag typ slet loss vanten och vipps, nu är det ett hål i tummen... Mina älskade vantar, dom har faktiskt hängt med i fem år. Hur lyckas jag..? *Suck*
Jag får trösta mig själv med att dricka vatten (kom inte på nått bättre haha).

Jag tror det är dags att sova nu också, känner att ögonen faller igen mer och mer. Hinner jag ens publicera det här??

Kommentarer
Postat av: WeDesign

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna en söt design. :)



eller behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-09-22 @ 01:07:06
URL: http://wedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0