Helgen

2010-09-05 - 13:43:57
Grattis till Adam som fyllde 20 år igår! Det blev ett litet kalas för han på garaget på dagen, sen lite bilmek. På kvällen var det middag hos hans föräldrar. Synd att jag inte kunde äta nått bara... Men annars var det trevligt!
Vid elva så följde jag med Ida och Jesper och deras kompisar på Krogen Krogen. Det var verkligen en trevlig upplevelse måste jag säga haha! Men jag tycker synd om dom som var tvungen att cykla hem..!

Jaa, i morse var jag pigg och alert vid halv åtta... Inte mänskligt med tanke på att jag kom hem vid halv fyra i natt, efter några teuqila. Men jag vet inte hur jag är skapad, jag vaknar alltid jättetidigt när jag har gått i säng sent.
I alla fall så var det full rulle hela gårdagen. Resten av den här dagen ska tillbringas med massor av film...

Alla ser spiknyktra ut!


Kommentarer
Postat av: fridolina

Det kan vi ju :)



Jag var chaffis från Tavelsjö inatt. Så jag somnade också där vid halvfyra. Sov dock till tolv ;) haha

2010-09-05 @ 16:03:55
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0