Gott Nytt År!

2011-01-01 - 03:09:59
Så var det ett nytt år igen. 2011. Det kommer väl ta ungefär ett år att vänja sig med att säga 2011, sen är det dags för ett nytt igen...

Min nyårsafton tillbringades på andra sidan ån, med gammfolke, och var rätt så trevlig. Det spelades lite spel (ej TP, Tessan), blev en massa prat och ja, det var som vanligt helt enkelt.
Jag hade såndär glitterspray i håret så nu kommer min kudde bli väldigt fin... Mamma fick den stora äran att spraya det i håret, dock var det lite mörkt när hon gjorde det så hon bara öste på. Resultatet blev väldigt mycket glitter, men det kan ju också vara fint.

I morrn (idag) kanske Johan kommer hit. Hoppas. Förmodligen så följer jag med han tillbaka till stan, orkar inte sitta här och göra ingenting mer.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Nämen vad hör jag?! Frångicks principerna? nyårsfirandet utvecklas... fniss

Vi spelade ett superkul spel förresten! tror det hette Pratmakarna, man ska förklara ord så lagkamraterna kan gissa. Hur kul som helst!

2011-01-03 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0