Åter i Umeå

2010-08-21 - 20:56:12
Nu är jag äntligen hemma, nästan. Är i Umeå, mitt andra hem. Bilfärden tog bara åtta timmar, inräknat stopp för mat, bensträckare och fixa nått med bilen med nån konstig dosa... Har ingen aning vad det var, men jag var duktig och fixade det. Att sitta och trycka på en knapp och vrida av/på nyckel var inte så svårt... Kanske ska sikta på att bli bilmekaniker? Jag ser en ljus framtid inom yrket (hoppas samtliga förstår ironin)!

Nu är jag lite småtrött, men det är på tok för tidigt att sova än. Jag vet inte heller vad jag ska hitta på för roligt att göra... Förresten, det står en cirkus här mittemot!! Tänkte bara nämna det.

Nu är det fler tangenter som knappt funkar... m, å, g....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0