Myspys med läslus

2010-08-11 - 21:49:07
På med myspyskläder och fram med en ny bok. Här ska läsas! Har räknat hur många böcker som jag läst hittills i år... Det är inte lite, hela 53 st. Läslusen Emma... Men det är som att när man väl har börjat läsa så går det inte att sluta. Vissa år läser jag max två böcker, andra år är det hur många som helst. Som nu.

Förresten här är en liten skymt sen jag klippte mig. En hyffsat kort lugg! Det är enda skillnaden som syns... Hon som klippte mig tunnade hur håret hur mycket som helst, klippte upp det också. Sen är det även fyra centimeter kortare, men som sagt: det är bara luggen som det syns nån skillnad på.


Kommentarer
Postat av: Pop Culture

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-01-24 @ 08:41:28
URL: http://pop-culture.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0