Alltiallo

2010-12-10 - 17:24:31
Vill ni höra en sak? Jag ska fösöka att inte använda mina glasögon så mycket under vintern. Anledning? Det är så förbaskat jobbigt när dom immar igen när man kommer in efter att ha varit ute. Haha nån som känner igen sig?

Mina nya linser har i alla fall kommit, så nu måste jag ju börja nötta på dom. Roligt, roligt. Dyrt, dyrt.

Är det nån som följer Nobelfesten då? Inte jag i alla fall. Det är ju synd att det ska vara i dag, en fredag å allt. Det blir alltså inget På spåret ikväll *buuhhu*.

Jag känner att det har blivi lite lite bilder här nu på sistone. Lite tråkigt kanske, men jag har så mycket annat att göra... Jag ska skärpa mig, snart. Jag kan ju alltid bjuda på lite gammla bilder, det blir väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0