Åter till vardagen

2010-12-20 - 15:59:43
Hallå igen! Nu är jag tillbaka i stan igen efter en härlig helg hemma. På lördagen så var jag ute och plumsade runt i snön och på kvällen var vi bjudna över till Tessan. Lite  glögg, julmust och kex och sånt.
Söndagen hade inte så mycket att komma med, föutom fika hos farmor, strömavbrott och middag som gjordes med hjälp av gasolkök. På kvällen när jag var tillbaka i stan så bjöds det på biofilm, Tron. Faktiskt ganska bra film, ungefär som vilken annan film som helst men ändå inte.

Idag är det blåsig och kallt. Det snöar också. När jag gick idag så gjorde det rent ont i ansiktet när snön blåste i ansiktet. Det är nästan så att jag vill tro att jag har fina sår nu haha!

Min dator är fortfarande "sjuk", vilket betyder att jag inte kan uppdatera lika ofta eller skicka in min fysikuppgift! Jag hoppas att datorn är fixad innan jul, annars blir jag ledsen. Jag har som sagt min fysikuppgift där och jag vill kunna ha med min dator hem. Lägga in alla bilder på datorn och allt vad som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0