För att göra en lång historia kort

2010-12-13 - 19:23:04
Det finns absolut ingen värme idag, just nu är det kring 20 minusgrader. Men det blåser så hemskt så det känns kallare, det vet jag... Jag gick ner till biblioteket (igen) och innan jag var framme så hade jag ingen känsel i vare sig händerna eller hakan. Hade nån gett mig en käksmäll så hade jag garanterat inte kännt nånting!

Alla skriver om i explosionerna i Stlhm, men varför? Det finns inte så mycket att göra åt saken, faktsikt. Det kommer aldrig att sluta finnas självmordsbombare och nu var det Sthlm's tur att utsättas, tråkigt nog.

Resten av kvällen är det täcke som gäller, mysigt! Kanske ska gå ner en sväng också, kan inte sitta här och isolera mig hela kvällen heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0