Lite variation

2010-12-09 - 23:50:17
Som det kanske har märkts så har det börjat dyka upp allt fler boktips här och nu är det så att jag tycker rätt så mycket om att läsa. Faktiskt. Men nu jäklar anamma ska jag gå steget längre, nu ska jag ta mig ann en bok på engelska.

Jag har alltid haft problem med engelskan, har alltid legat där på gränsen i betygen. Jag läste engelska b bara för att man måste ha det om man ska plugga vidare, annars hade jag aldrig ens kommit på tanken att läsa den kursen. Men nu ska jag alltså läsa en bok (en riktig bok, inte nån bok på 20 sidor) på engelska. Varför kom jag på den idén nu då? Jo, boken på svenska var utlånad så jag tänkte "Ähh vafan" och reserverade den engelska versionen.

Dom flesta har nog sett Millenium-trilogin, så även jag. Men jag har aldrig läst böckerna, av Stieg Larsson. På lördag får jag förhoppningsvis hämta den första, The girl with the dragoon tattoo eller som den heter på svenska; Män som hatar kvinnor.
Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: Aleksanderastri

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-11-30 @ 11:09:27
URL: http://aleksanderastri.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0